småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Höstrusk...

Publicerad 2008-10-02 12:46:37 i Allmänt,



Fortfarande höstrusk ute...
Inte för att jag förväntat mig något annat. Det ÄR ju faktiskt höst.
Synd bara att det är ett pågående renoverings projekt inne. Annars hade det varit riktigt mysläge. Tända brasa och levande ljus. Spela spel och läsa böcker...
Istället är det takmålning och hantverksjakt som gäller.

Lite synd med tanke på att jag forfarande har riktigt ont. Hoppas doktorn kan göra något åt det imorgon...
Jag ska ju dessutom jobba helgen enligt schema... Har varit hemma sedan tisdag så vi får se vad som händer i helgen. Beror till stor del på vad doktorn säger imorgon. Jag är ju mest rädd att förvärra något innan jag vet vad som är fel.

Iväll blir de tåtminstonde levande ljus och lite mys framför tv:n. Så mycket är säkert.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela