småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Alla helgons dag

Publicerad 2008-11-01 16:46:27 i Allmänt,




Inga ljus på min mormor opch morfars grav i år.
De hade helt klart hållt med om att det inte gick osh att det inte är hela världen. Sjuka barn måste gå före!
Och jag kan inte kära bil med en hand så jag kan inte fara iväg själv heller.
Men lite skär det ändå i hjärtat. Jag brukar alltid tända ljus till dem. Min mamma har ingen bil ljust nu så hon har svårt att ta sig till graven hon med ås nu är nog risken att graven är helt mörk äverhängande.
Sorg i mitt hjärta!
Och många ljus här istället.
Och massor av tankar!!!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela