småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Telia digital TV

Publicerad 2008-08-04 23:37:53 i Allmänt,

Dagens besvikelse!!!

Jag och maken skulle mysa framför en film.
Det var planen.
Inte så komplicerat!

Telia satt krokben för oss!!!
Tack för den då!!!!

Vi ville se en Irene Huss rulle.
Vi såg en i helgen som var.
Tror det var nr fyra eller fem. I vilket fall så fanns det då sex olika Huss filmer på telias filmbutik...
Idag fanns det tre...
De som vi sett såklart, de första.
Vi letade överallt men det gick inte att hitta de senaste tre filmerna.
Puts väck!
Otroligt men sant!

Frågan är nu:
Varför ta bort de senaste filmerna???????
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela