småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Ny dag

Publicerad 2008-08-26 08:32:08 i Allmänt,

Igår sken solen hela dan. Det var jättefint väder och riktigt varmt. I solen åtminstonde. I skuggan kände man minsann att hösten närmar sig.
Brrr.
Idag är det åter igen gråmulet.
Sådär trist väder att man bara vill gå och lägga sig igen. Tänk om man kunde det ändå...
Visst jag är ledig, men barnen ska till dagmamman ändå.
Lillebror är ju mitt i inskolningen han. Det går inte att bara avbryta den heller.
Vi har bara denna vecka på oss. Senast morgon ska jag försöka gå ifrån en stund. Hoppas det går smidigt.
Från och med nästa vecka jobbar vi båda två. Jag går på heltid och maken 80 %.
Då MÅSTE det funka...

">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela