småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Låååång dag idag...

Publicerad 2008-08-02 23:16:20 i Allmänt,

Det har varit en heldag på marknad i dag.
Jag är helt slut och lagom trött.
Ska tillbaks imorgon igen.
Det är roligt men intensivt.

Imorgon åker bonusgrabben hem till mamma igen.
Det kommer att bli tomt här hemma.  Han har ju varit här i fyra veckor nu. Första gången han varit här så länge. Det har varit mycket stoj, mycket bråk och mycket roligt.
Lärorikt och nyttigt för alla.
Vi kommer att sakna honom när han åker hem igen.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela