småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Inskolningen fortsätter...

Publicerad 2008-08-26 13:28:59 i Allmänt,

Jag har varit med killarna hos dagmamman hela dan idag.
Nu har lillebror somnat så jag har åkt hem en liten stund. Tanken är att hon ska ta upp lillebror när han vaknar. Tror inte det kommer att vara några problem. Bra om det funkar eftersom att jag ska iväg en stund imorgon.
Och framför allt eftersom att jag jobbar heltid från nästa vecka!

Även om jag tycker att det är jätte mysigt att vara me dkillarna ska jag ändå erkänna att det är ganska skönt att komma ifrån allt liv och stoj och k'nna lite lugn så här mitt på dan. Särskillt som det är fler än mina barn hos dagmamman, vilket innebär att det blir ändå mer livat...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela