småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Efter regn kommer....

Publicerad 2008-08-20 20:24:09 i Allmänt,

....ännu mer regn!

Nu ikväll sprack det faktiskt upp och solen vågade sig fram en liten stund.
Jag skyndade mig och byyte om på både mig och lillebror.
Drog iväg på en rask prommis med vagnen.

Kunde inte gå lika långt som jag brukar.
Dels var det en vecka sen jag tog en riktig prommis så att ge sig ut på 100% med vagn var kanske inte den mest lyckade idén...
Men det som avgjorde var att molnen återvände!
När jag kände att jag var på väg att hamna under en svart molnmassa så vände jag och gick hem!

Slapp bli blöt otroligt nog. Det har faktiskt inte börjat regna än, men det är bara en tidsfråga.
Regn och åska är utlovat till i morgon!

Jag jobbar och ska dessutom ut med kollegorna på en bit mat efter jobbet så jag måste ha bilen.
Det i sin tur innebär att maken kommer att måsta gå till dagmamman med killarna i morgon.
Stackarn!
Tycer verkligen synd om honom. Det är inte roligt att vara ute i spöregn.
Särskillt inte när man inte är på väg hem.
Han kanske till och med måste ha med ombyte för att klara dan...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela