småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sjuka barn

Publicerad 2008-04-22 13:19:23 i Allmänt,

Väldans ovanligt i den här familjrn... NOT!!!

Idag vaknade storebror med halsont och feber - som bara stiger...

Superkul.

Lillebror gastar oavbrutet! Ovanligt för honom. Men nu har jag gjort allt jag kan och anar att det är öron ont som är boven. Hoppas alvendonet verkar snabbt.
Och att han är tyst tillräckligt länge för att känna att det inte gör ont längre...

Storebror går på välling diet. Det är det enda han vill äta idag.
Förstår honom. Vem vill ha fast föda när man har ont i halsen...?
Tur att det är så nyttigt med välling.  Han får ju i dig i stort sett allt han behöver med den.

Dags att fortsätta ta hand om sjukligarna.
">

Kommentarer

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Publicerad 2008-04-22 13:27:09

Krya på er!!

Postat av: Marie

Publicerad 2008-04-22 13:34:44

usch va jobbigt. Själv har jag precis blivit frisk igen Hoppas att barnen kryar på sig snart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela