småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Måndags shopping!

Publicerad 2008-04-07 22:54:25 i Allmänt,

Vad stod på inköpslistan?

En ny spis!

Ja, ja. det kanske inte låter så upphetsande, men oj vad kul!

Den vi har, som åker ut nu, hade fyra plattor varav tre fungerade hjälpligt. Den fjärde, och enda mellanstora blev inte ens ljummen!

Nu blir det en riktigt bra spis med varmluftsugn som är självrengörande etc. HURRA!

Äntligen ska det bli roligt att laga mat igen.

Jag kanske till och med börjar laga mat till lillebror nu. Istället för att förlita mig på sempers färdiga det vill säga.

Var mycket bättre på hemlagat till storebror när han började äta. Mycket har med tid att göra.

Då hade jag bara honom att ägna all min tid åt. Nu är de två som kräver uppmärksamhet.

">

Kommentarer

Postat av: Ewie

Publicerad 2008-04-07 22:59:39

kul med shopping ialf :P blev lite för min del också =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela