småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Får ta och krypa in i skamvrån...

Publicerad 2008-04-16 21:54:06 i Allmänt,

Ja, jag har gjort det.
Första gången.
Fick med mig fel galonisar från dagis!

Jag såg bara ett par grå, de såg precis ut som storebrors. Jäktad som jag var (alltid är...) kollade jag inte namnet i dem.
JAG SÅG BARA ETT PAR GRÅ!

Dagis ringde och undrade om jag fått fel med mig.
Kollade.
Mycket riktigt.
Välmärkta dessutom.
Ingen tvekan.
Har lovat att komma med dem i morgon under dan.

Vilken skam.
Skäms på mig!
Storebror som faktiskt blivit av med kläder på sitt gamla dagis.
Aldrig återlämnade misstag!?!

Vilket liv det kommer att bli.
Till dagis utan att få stanna och leka.
Borde vara tillräckligt straff för den mest härdade.
Treåring på krigsstigen alltså...
">

Kommentarer

Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Publicerad 2008-04-16 23:07:34

fy skäms på dig!
--
ja tur att man är vuxen.
det de inte vet skadar dem inte.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela