småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Stolt kille

Publicerad 2011-07-08 14:32:33 i Allmänt,

Idag var det avslutning på simskolan. Storebror har kämpat så bra under dessa två veckor. Trots att han varit rädd och inte.har någon direkt vatten vana sen tidigare så har han kämpat på och varit med i bassängen varje dag och hela lektionerna. Jag är så glad och stolt över att han kämpat trots att han varit rädd. Det är starkt gjort. Idag var det i alla fall avslutning och snacka om att killen var stolt över diplomet han fick. Maken skickade en bild på en super glad kille med ett välförtjänt diplom. Det har han verkligen kämpat för. Nu har vi resten av sommaren på oss att träna massor med simning med honom.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela