småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Halvtid

Publicerad 2011-08-05 12:14:18 i Allmänt,

Så har halva semestern gått. Och det känns som den knappt har börjat. Kan redan nu konstatera att det kommer gå alldeles för fort det här. Första veckan var en ren transport sträcka när jag var ledig med barnen och maken jobbade. Den här veckan här vi varit bortresta. Vi har gjort Stockholm och grönan med killarna. Det var superskoj Men nu är det skönt att vara hemma igen. Jag har två veckor kvar och maken har en. Vi får hoppas att regnet avtar så vi får sommar mysa lite tillsammans. Blir det för tråkigt väder så kan vi ju alltid tapetsera det som ska bli vårt sovrum.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela