småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Vabbar igen...

Publicerad 2010-10-14 10:14:46 i Allmänt,

Det är ju några veckor sedan sist...
Så varför inte vabba lite?

Bossen blir jätteglad minsann - not!
Men det får han ta. Jag tycker inte heller att det är så himla kul. Det är ju inte som att man kan göra något vettigt när man är hemma och vabbar direkt.

Det värsta är att jag själv inte mår helt bra. Snarare så känner jag mig små sjuk själv, gränsande till vrålsjuk.
Mår inte alls så super. Känner mig lite illamående med värdens nuvudvärk. Hoppas på flunsa före magsjuka om man får välja...

Vi får se hur jag mår i eftermiddag - och om det finns nån som kan hoppa in för mig...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela