småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Mysig onsdagsmorgon

Publicerad 2009-09-30 11:17:28 i Allmänt,

Sista hemma dagen denna vecka. Kan inte riktigt säga att jag är ledig. Vabbar gör jag så jag är hemma, men ledig... Känns inte riktigt så.
Idag har jag båda mina killar hemma. Vi bestämde det igår, att storebror skulle få vara hemma med oss idag. Det känns att jag inte träffar honom så mycket som jag skulle vilja när jag jobbar helg. Även om jag är hemma och vabbar vardagar istället så är ju han hos dagmamman då. Så idag har vi mysdag.
Vid tretiden ska vi hämta maken och göra birsta också, hela familjen. Storebror måste ha nya stövlar, hans har spruckit. Med andra ord är han torrare i gympadojorna än stövlarna...

Nu är det snart dags för grabbarna att käka lunch så får vi se hur dagen blir efter det...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela