småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tidig morgon...

Publicerad 2009-11-10 07:45:55 i Allmänt,

Idag har jag båda killarna hemma. Även om jag är hemma halva veckan så hinner jag knappt träffa storebror. Han är ju hos dagmamman till kl 15:30-16:00 de dagar jag är ledig och när han ommer hem ska ju middagen fixas och ätas innan vi hinner umgås någon enstaka timme på kvällen. När han är trött och grinig och jag blir frustrerad för att vi aldrig hinner vara med varandra som jag skulle vilja... Alltså är han hemma idag så vi får en chans att ha lite skoj tillsammans.
Men det blir nog inte så intensivt som jag tänkt.
Lillebror har gått och blivit dyngförkyld!
Han är snorig, snuvig och både nyser och hostar. I gårkväll så lät det himla illa när han andades, alldeles igentäppt och rossligt. Just nu är det mest hest så vi avvakter lite innan vi letar knorr på honom...

En välbehövlig kopp kaffe och sedan heltids lek med grabbarna ;-)
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela