småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Sämre än väntat...

Publicerad 2009-11-23 22:40:49 i Allmänt,

...men ingen katastrof!

Värde 56.

Trodde det skulle ligga högre. Lillebror är ju fortfarande lite krasslig. Sista pencilin dosen togs i förrgår och nu har han ju hosta. Därför trodde jag att hans kulle få ha högre värden lite längre än så här.
Men nu är de tydligen på väg ner igen.

Förra gångenhan blev sjuk så hade han höga värden i flera veckor innan de gick ner under 50, men det gick fort på slutet.
Den här gången är vi tacksamma för en till hjälmfri vecka men oroar oss en del för nästa provtagning.

Envis sjuka det här.

Börjar kännas hopplöst!

Tacksam att värdena inte är sämre än de är över lag, men oj vad tärande det är att ha ett så här pass sjukt barn så här länge.

Djupa andetag och nya tag.
Klart vi orkar.
Vi har inget annat val!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela