småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Maken ska på jobbresa

Publicerad 2009-11-02 20:42:55 i Allmänt,

Barnen är nattade, sover snart i alla fall.
Maken håller på och packar för att vara borta två dar. Han är visserligen bara borta en natt men han kommer inte hem förrän sent på onsdag. Både jag och barnen kommer att sakna honom mest hela tiden.

För att hålla mig sysselsatt har jag bjudit hit min mamma och en väninna på middag i morgon, det blir en liten tjejkväll med barn. Mamma kommer redan till lunch. Hon ska baka bullar med storebror, med choklad fyllning, så han är hemma hela dan i morgon han med.

Nu ska vi mysa lite framför tv:n med en kopp thé så ni får sova sött :-)
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela