småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Snabb uppdatering

Publicerad 2009-07-14 08:57:03 i Allmänt,

En snabb uppdatering innan jag åker till jobbet.
Det har varit full rulle här hemma och på jobbet. Jag hann inte ens med att ge er förra veckans resultat...

Förra veckan var värdet 44 och denna vecka är det 46. Det håller sig alltså rätt så stabilt. Skönt det i alla fall. Nästa vecka blir det inte prov förrän på fredag. Vi åker bort om två veckor och då vill jag ha ett prov innan vi åker, det känns tryggare när man får det svart på vitt även om vi lärt oss att tyda symptomen.

Tack för omtanken Brita! Det värmer!

Och til "En som vet", bra att du vet. Då har du säkert förståelse och medkänsla för en mamma till ett allvarligt sjukt barn som använder sin blogg som en säkerhetsventil. Man måste få lufta de små problemen och gnälla lite för att orka med de stora sakerna! Det vet du säkert du med, eller hur. Och ja, jag har massor med fler saker att klaga på. Jag har också en hel massa saker att vara lycklig över. Som att lillebror inte behöver ligga på sjukhus den här veckan. Att han bara behöver ha hjälm. Att storebror är så snäll och förstående fast att han bara är 4 år och ändå hjälper till att hålla koll på lillebror så att han inte slår sig. Att jag har en underbar familj och många underbara stunder med mina barn varje dag. Att jag har ett arbete som jag har roligt på och förstående arbetskamrater när jag bara måste åka utan förvarning när lillebror ramlar och slår sig... En hel massa tankar har jag. Både glada och mindre glada.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela