småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Jobbat järnet

Publicerad 2009-07-05 21:40:23 i Allmänt,

Äntligen två lediga dagar framför mig.
Har arbetat hela veckan och varit helt slut när jag äntligen kommit hem på kvällarna. Det har ju varit rätt varmt så det har ju hjälpt till så man kännt sig ännu mer slut i kropp och själ.. ;-)

Förra provet visade 46! Det är alltså sjunkande igen.
Imorgon är det dags för lillkillen att ta nytt prov. ¨
Jag tror inte det är mycket bättre nu. Ser prickar fortfarande. Inte många, bara enstaka, men fullt tillräckligt för att jag ska känna visshet i att det inte är ett värde över 50 som väntar oss.
Gissar på 30-50.

Nu har jag två hektiska lediga dagar med familjen.
Vi ska hitta på lite äventyr med killarna och inte bara vara på sjukan...
">

Kommentarer

Postat av: Mor Duktig

Publicerad 2009-07-06 00:08:37

Ditt inlägg på min sida är suveränt. Jag håller med. JAg gnäller alltid e massa på min sambo, men det är samma sak där. Han tar sitt ansvar, på en pappas sätt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela