småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Tisdag

Publicerad 2009-01-20 13:15:12 i Allmänt,



Fyra dagars ledighet, en dags vab, en till dag ledigt... Hmmm. Undrar om jag kommer ihåg hur man gör när jag kommer tillbaks till jobbet på torsdag...

Skämt åsido. Det har varit en härlig helg. Mysigt och lugnt i fredags, halvt kaos på lördag och barnkalas på söndagen...
Nu är jag hemma med barnen. Storebror är hängig så barnen var hemma med mig igår när jag var ledig. Idag är jag hemma och vabbar. Det är typ andra gången jag gör det. Det brukar alltid vara maken som tar hand om våra små sjuklingar. Han har lite lättare att var hemma än vad jag har.

I morgon är jag ledig så vi får se om barnen blir hemma en dag till. Samtidigt som det är bra för dem att vara hos dagmamman så vill jag inte skicka dit dem för tidigt.
Vi får se hur det blir under kvällen...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela