småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Söndag

Publicerad 2009-02-08 20:29:50 i Allmänt,



Nu har vi söndagsmyst. Hammagjord pizza till hela familjen. Jag är så mätt att jag inte vill röra mig ur fläcken. Ska röja upp i köket nu när barnen nattas och sedan blir det soff läge hela kvällen.

Det har snöat hela dagen, riktigt vräkt ner. utan uppehåll. Vi hade en traktor här och plogade upp på gården tidigare idag, men nu märks det knappt att han varit här! Hoppas han hinner komma tillbaks i morgon. annars kan det bli lite kris. Det gäller ju att komma fram med bilen också...

Hoppas att vi är hemma när han kommer nästa gång, i så fall ska vi be att han tar bort lite mer snö från parkeringsrutan. Som det är nu är det lite väl trångt om det är mer än en bil åå gården. till helgen fyller storebror 4 år och då kommer det att vara betydligt fler än en bil här...

Maken har varit ute och skottat han med. Det är vissa delar som måste tas för hand. Traktorn kommer inte åt överallt med skopan.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela