småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Nu sussar killarna

Publicerad 2009-02-03 20:19:45 i Allmänt,

Snart i alla fall. Det är ovanligt tyst i deras rum. Vanligtvis brukar det ropas en del "Jag kan inte sova" och den eviga klassikern "Jag är törstig". Men inte ikväll.

Storebror verkar vara på väg att bli feber fri, men nu kan det vara lillebrors tur. Morgondagen får avgöra. Otroligt nog har vi lyckats hålla kvällnings tiderna hyfsat under sjukdomen, de brukar tänjas när barnen är sjuka men inte denna gång. Säkerligen anledningen till att killarna lyckas somna ;-).

The goonies - Dödskallegänget, går på tv. Tyvärr är den snart slut. Började kl 19:10. Det äår en riktigt bra film, trots att den har några år på nacken. Den går inte på tv särskillt ofta heller. Men men, killarna är för små för den så då missar mamma och pappa den också.
Vi ska se slutet på en hyrrulle istället. Orkade inte se hela på en gång. Jag är helt slut när jag kommer hem från jobbet. Jag tror alltid att jag ska orka se film, men somnar oftast i soffan efter halva. Tur att man får ha filmerna i en hel vecka nu för tiden.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela