småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Jobb=lite bloggande

Publicerad 2009-02-07 20:39:47 i Allmänt,

Min vana trogen, jag bloggar inte alls eller bara minimalt när jag jobbar. Sorry.

Kan inte hjälpas. Livet ska levas också. När jag jobbar är det så mycket som ska hinnas med på de få lediga timmar som blir över att jag inte hinner med allt jag vill. Varje vecka hoppas jag att det ska bli bättre. Mer tid till allt. Varje vecka inser jag att tiden är begränsad och att jag inte kan hinna allt.

Förhoppningsvis kommer vi förr eller senare att hitta en bättre balans. Då kanske vi får tid till mer saker vi vill göra. Just nu ät vi tvungna att göra en massa saker som tar extra lång tid för att vi aldrig blir klara med våra projekt.

Varje gång vi blir klara med något blir livet lite lättare. Tyvärr är det så väldigt många saker som vi skulle behöva bli klara med för att få lite bättre struktur. Men, men. Det får ta sin tid, jag är säker på att vi kommer att komma ikapp så småningom.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela