småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Söndag

Publicerad 2008-09-28 10:28:17 i Allmänt,




Det blev lite för sent igår kväll. Både jag och maken är sega idag. Vi satt bara och tittade på tv men klockan blev lite väl mycket innan vi kom i säng.
Särskillt som att lillebror fick för sig att det var dags att vakna kl 4 i natt. Han gav sig inte förren han fick välling heller!!!!

Tack till världens bästa man som gick upp och fixade det!!!!

Nu har vi avklarat morgon sysslorna och håller som bäst på att planera resten av dagen.
Det verkar som att vi måste ta med alla tre banen på shopping tur.
Badrummet ska göras klart till veckan så vi måste titta efter beslysning och hyllor...
Sååå roligt att försöka göra det i sällskap av tre killar med massor av spring i benen...
Hmmm....

Just nu ska i alla fall lillebror få bada med pappa.
Det tycker han är roligt så in i norden.
Det är lika bra att bada med honom istället för att bara titta på. Man blir inte lika blöt då... ;)
Det bästa som finns verkar vara att plaska tills allt vatten, eller åtminstonde merparten av det, är utanför badkaret istället för i...
Precis som det ska vara när man är en sprallig ettåring.
">

Kommentarer

Postat av: ♥Blondiie♥

Publicerad 2008-09-30 17:35:22

mina bar har jämt älskat att bada =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela