småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Gråtrist lördag.

Publicerad 2008-10-11 09:16:33 i Allmänt,

Klockan var bara halv sju när storebror kom in och frågade efter frukost första gången!
Då fick han faktiskt lägga sig och vil en liten stund till. Han vaknar inte så tidigt på vardagarna, men när det är helg då ska han tydkligen upp i tid :-)
Klockan åtta var frukosten serverad till alla tre barnen.
Det är tidigt nog...

Ute är det gråtrist höst väder. Inte alls särskillt inspirerande.
Skulle vilja pyssla med något kreativt idag, men vet inte om jag ids riktigt.
Vädret ställer till det.
Hade tänkt att maken skulle få måla grunden, eller kolla hängrännan på garaget, eller flytta en rabatt som vi vill ha bort från en vägg...
Det är jättelätt att komma på projekt när man inte kan gör anågot själv utan bara titta på...
Han får nog avgöra själv vad han vill göra, det är ju ändå han som får slita...

Själv ska jag se om kameran är laddad coh klar, IFALL solen tittar fram.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela