småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Fortfarande ont

Publicerad 2008-10-01 20:51:29 i Allmänt,




Ringde till sjukvårdsrådgivningen/primärvårdsjouren...

De tyckte inte att jag skulle komma upp till sjukhuset.
Vilken överraskning...
NOT!!!

Visst, jag har inte så ont att jag gråter.
Nej, jag skriker inte av smärta...
Men det gör onte hela tiden nu.
Det blir inte bättre.
Det känns som en blandning av foglossning och värkar...
Inget jag rekommenderar om jag säger så.

Det blir inte bättre av att ettåriga lillebror vill vara med mig hela tiden.
Jag kan inte neka honom heller.

Nu blir jag hemma tills jag varit hos doktorn på fredag morgon.
Jag är så rädd att förvärra en eventuell skada så jag vågar inte jobba.
Det plus att jag inte kan bära eller ens lyfta utan att det gör fruktansvärt ont!
Och så fort det värker till måste jag bara släppa allt jag håller i.
Inte att rekommendera när man jobbar inom handeln, det blir sånt svinn. Och jag som jobbar med kapitalvaror. Skulle vara fint att tappa en tv i golvet...
Tro om jag skulle bli poppis hos chefen i det läget...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela