småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Försäkringskassan...

Publicerad 2008-06-24 14:59:20 i Allmänt,

Deras web tjänst lämnar mycket att önska!

Jag ska söka föräldradagar.
Smidigt.
Inga papper.
Bara knappa lite på datorn så är det klart.

Man kunde tro det.
Inbilla sig!
Knappast!!!

Jag får ett finstilt meddelande om att mina dagar inte räcker till.
Snällt nog länkas till en blankett för att överlåta dagar så att maken kan dela med sig lite ;)
Hmm.

Frågan är: Hur många dagar har jag då?????
Inget svar finns på weben!
Idiotiskt!!!

Går det att ringa till dem då?
Trodde du det?
Allvarligt???

Efter ett evigt knappande.
En massa tjat om att de byter telefonsystem.
Bla Bla Bla.

"Kundtjänsten har hög belastning. Försök igen senare."
Klick!!!

Tack för den då.
Nån som undrar vad jag ska göra idag?
Tur det finns trådlösa telefoner...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela