småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Äntligen fredag...

Publicerad 2008-12-05 20:53:25 i Allmänt,

Nu har jag gjort helg.

Ska bara hämta svärfäräldrarna som varit ute och rest.
Byta från jobbkläderna.
Hämta maken och eventuellt några kollegor till honom efter deras jobb fest.
Tanka, så att vi tar oss hem igen...
Äta middag...

Hmmmm. Väntar kanske lite med att säga "äntligen fredag" när jag tänker efter...

Trodde jag skulle få riktig långhelg. Ledig lör till tis..
Jo jo. Trodde jag det...
Har fått en massa strul att reda ut på jobbet och det är nog bara jag som riktigt klarar av det. Förutom chefen då, men han har rätt fullt som det är... Alltså har jag blivit insatt på kontors tid på min lediga dag.
Nåja, det är ju rätt skoj att bli uppskattad. Det är ju ett tecken på förtroende och tilltro till min kompetens. Och jag får ledigt andra dagar istället. Alltså ser jag det från den positiva sidan och går dit med ett leende.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela