småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Regn och rusk

Publicerad 2008-08-07 21:03:23 i Allmänt,

Jag hade hoppats på att det skullebli fint väder den här veckan. Sista semesterveckan.
Det är inte utan att jag blir lite besviken när molnen envisas med att hopa sig, och ännu värre, ge ifrån sig ösregn titt som tätt...
Inget bad och ingen sol...
Jag kommer att vara lika blek efter som före semestern...
Inte kul!!!
Bara att hoppas på att nästa vecka börjar med solsken.
jobbet sätter igång nästa fredag så lite hopp finns än.

Jag är inte riktigt redo att plocka undan poolen hller.
Inte för att det är någont större projekt. Den ska bara tömmas på luft.
Jag vill verkligen att killarna ska få bada lite till innan hösten är här på riktigt...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela