småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Ny vecka, nya möjligheter...

Publicerad 2008-08-04 09:39:55 i Allmänt,

Låter väl lite väl optimistiskt, men det är kanse vad som behövs...

Tittar man ut genom fönstret blir man ju heldeppig! Regn och grådask!

Vilket dåligt sommarlovsväder. Jag som vill att storebror ska få bada hela den här veckan. Sista semesterveckan och allt!

Men jag har i alla fall gjort ett kalasbyte med en kollega.
Jag börjar jobba fredag nästa vecka och jobbar bara fredag och lördag! Blir nästan en hel extra vecka!
Vi får se om det blir någon ljusning på vaäderfronten. Vi har en massa projekt vi skulle behöva bli klara med ute innan hösten och vintern kommer...
">

Kommentarer

Postat av: Hannah

Publicerad 2008-08-04 09:46:47

ja, ibland är svensk sommar ganska så trist. regn, regn, regn...

Postat av: Emma

Publicerad 2008-08-04 09:49:39

kan du göra headers? Vet du någon som kan göra det? Behöver en ny :P tack :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela