småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

ny chef

Publicerad 2008-08-17 22:30:58 i Allmänt,

Jag har fått ny chef också!

Kanske inte helt oväntat med tanke på att vi haft tillförordnad chef sedan mars... Som vi vet inte kan stanna hur länge som helst...

Hur som helst har det kommit ett mail om att regionsansvarig för företaget kommer att komma med nya chefen i september. Och stanna för intro i ungefär tre veckor!
Detta lagom till att jag börjar jobba heltid!

Perfekt!

Då har jag en ärlig chans att återta mitt jobb efter föräldraledigheten!
Min vikarie har ju lite svårt att acceptera att det är jag somar tjänsten och inte hon...
Hon envisas med att göra så många arbetsuppgifter hon bara kan de dagar jag är ledig så att jag aldrig får en chans att komma in i arbetet. Extra störande då det rör sig om nya arbetsuppgifter som jag inte skött tidigare...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela