småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Natti natti

Publicerad 2008-08-27 00:39:26 i Allmänt,

Dags att sova.
Ska upp på fortsatt inskolning för lillebror.
Plus att jag ska till en dietist för att prata om storebror.
Han totalvägrar ju att dricka mjölk, men jag tror inte att det är någon fara. Vi trycker i honom yoghurt så gott som dagligen, och han älskar ju sin välling...
Men ändå. Kanske man kan få lite tips på vägen...

Har läst några bloggar där de slutat dricka coca cola. Inte pga företagetr utan mer för sockret och hälsan.
Ska fundera lite på det.
En av mina stora laster är just coca cola.
Vi får se om jag återkommer till ämnet. Kan vara en idé, även om jag tycker att jag förtjänar just den lasten...
">

Kommentarer

Postat av: Fia

Publicerad 2008-08-27 00:43:07

Jag är också beroende av cola , ska också försöka sluta...men det är ju såååå gott!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela