småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Fortsatt inskolning

Publicerad 2008-08-24 22:51:59 i Allmänt,

Imorgon fortsätter inskolningen för lillebror.
Det är fortfarande ångest för att han är så liten.
Jag vet att storebror var lika liten.
Det hjälper inte.

Jag önskar att jag kunde vara hemma med barnen tills de är större.
Samtidigt så vet jag att jag skulle bli vansinnig om jag inte fick komma ut i vuxenvärlden också.

Nej. Ett jobb med bättre arbetstider är vad som behövs!
Det skulle vara det ultimata.
Då skulle jag kunna göra allt utan att känna så fruktansvärd ångest!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela