småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Lugn helg...

Publicerad 2008-04-27 17:04:20 i Allmänt,

Känns som en ovanligt lugn helg. Inte för att det brukar vara så livat. Bara det att vi alltid har så fullt upp!
Missade årets vårmässa som vi tänkt fara på i och för sig. Men däcken är bytt.

Vädret är en stor bov i dramat, eller kanske hjälte?
Storebror har fortfarande feber.
Lillebror käkar fortfarande antibiotika.
Bonusgrabben har mest fått slappa.

Känns som att jag kommer att ha massor av ärenden att hinna med under veckan för att vara i fas så att säga...
Alla shoppingturer har ju varit inställda under helgen.
Jag måste åtminstonde på IKEA för att handla gardinstång och fästen...
Och fönstren i badrummet MÅSTE täckas på något sätt.
Har sett en plastfilm med ok mönster som jag måste kolla storleken på...
Vårmössa till storebror.
Och nya gympaskor.
Byxorna börjar bli kort.
Jacka till lillebror kanske, han är inte riktigt i fas med storlekarna som finns. Min lille jätte... : )

Nej, jag ska inte börja på någon "måste"-lista innan veckan ens är slut!

Fast vi behöver storhandla.
Och räfsa på gården...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela