småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Gråmulet...

Publicerad 2013-06-05 13:39:00 i Allmänt, familjeliv,

Det var så fint väder i slutet av maj å början av juni. Nu har det regnat i tre dar och jag börjar bli liiiite rädd att sommaren är över. Konstigare saker har hänt så jag är inte helt tossig.
Visst, det är bara första sommarmånaden än, men det skulle inte vara den första svenska sommaren som regnat bort innan den ens börjat så det så.!!!

Negativa jag liksom.

Idag är det storebrors tur att klippa sig. Lillebror har redan blivit av med det mesta av kalufsen och han blev så stor på en gång. En helt ny kille.

Jag har också varit till frissan, mamma vill också vara fin på skolavslutningen ;-). Sen att maken envisades med att jag hade gråa hår dan innan och dessutom tog ett foto för att bevisa det gjorde inte besöket billigare om man säger så. Nu kan han minsann leta gråa hår bäst han vill för de är minsann borta nu. Lika tomt på grå hår som det är i plånboken efter mitt besök hos frissan. Puh!

Dags att dra iväg i regnet och hämta storebror. Återstår att se om frissan kommer i närheten av honom med saxen, han är MYCKET motvillig!!!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela