småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Påsklovets sista dag

Publicerad 2013-04-07 14:59:06 i Allmänt,

Då var ännu ett lov till ända, tiden flyger fram! Det var utlovat 2 dm snö idag men den har inte dykt upp. Tack och lov!!! Det kom kanske 2 cm igår och det har försvunnit idag. Våren får gärna komma nu på en gång! Jag kan ärligt säga att det räcker med vinter för mig nu. Värme sol och grönska längtar jag efter. Till och med barnen börjar säga att de är less på vintern och längtar efter sommaren nu så jag är inte ensam. Nu ska vi bara ta oss igenom den här perioden med slask och lera innan vi förhoppningsvis kan börja njuta av sommaren!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela