småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Påskhelgen

Publicerad 2013-04-02 13:42:36 i Allmänt,

Det har varit en riktigt lugn påskhelg! Vi har varit hemma och bara slappat hela familjen. Sååå skönt måste jag säga. Grabbarna har påsklov nu en hel vecka, de blir hemma med mig eftersom jag fortfarande är sjukskriven. Tur att de är så stora och självgående, nu slipper jag ha dåligt samvete för att de inte kan vara hemma under lovet.

Grabbarna är förkylda med skrällhosta som heter duga! Låter hemskt, särskilt på nätterna. De har sluppit feber hittills så de kan gå ut en stund på dagarna. Solen skiner för fullt så det är skönt att jag inte behöver hålla dem inne!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela