småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Nya tag

Publicerad 2012-10-30 02:37:01 i Allmänt,

Vi försöker igen, efter ännu ett uppehåll för den här lilla bloggen.
Jag har en än gång tänkt starta upp en helt ny blogg, men den kommer jag nog hålla för mig själv ett tag till och fortsätta med den här bloggen för mitt liv.
 
Jag har kollat igenom en drös gamla inlägg och insett att jag har haft den här bloggen sedan lillebror var riktigt liten,  bara några månader gammal. Gobäbisen. Och storebror var 3 år, nu går han i ettan och är stora killen på riktiga skolan. Jag har haft den här sidan genom en massa svåra månader när lillebror hade sina låga nivåer pga ITP:n. Han är fortfarande sjuk men har helt ofarliga nivåer även om de borde liggga betydligt högre än de gör. Bloggen fanns när vi köpte huset och när vi gifte oss. Genom eld och is. Jag stannar nog kvar här ett tag till.
 
Nu har blogg.se förnyat sig så det kommer väl ta ett tag innan jag känner mig hemma igen med det ska väl fungera.
 
Jag kommer blanda långa och korta inlägg eftersom jag kan vara långrandig av mig när jag får chansen men ska försöka slänga ifrån mig några kortare inlägg när tiden tryter istället för att låte det vara helt tyst.
 
Välkommen gamla som nya läsare
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela