småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Seeeg lördag

Publicerad 2012-11-17 16:38:29 i Allmänt,

Sov alldeles för länge idag, men det gjorde faktiskt maken också även om han var uppe före mig :-).
Tydligen behövde vi sova ikapp mer än vi trodde. Tyvärr innebär en sån sak att hela dan försvinner. Särskillt om man som jag vaknar med en huvudvärk som vägrar släppa utan bara gör att man vill kräkas. Migränliknande huvudvärk är diagnosen. Tacksam att jag inte har riktig migrän, det här räcker så bra så!
Bllir soffhäng med familjen hela kvällen. Killarna har lekt själva hela morgonen utan att bråka eller väcka oss. Helt underbart att de blivit så stora att de klarar av det. 
 
Har googlat runt lite på olika handgjorda kort och ska nog prova på några teljuskort framöver, har slutat med julkort och messar istället. Inte alls lika kul men mindre stressigt. Däremot skulle det vara roligt att ha några teljuskort att kunna ge värdinnan på adventsfika eller bara till nån man vill muntra upp i vinter, hoppas jag klarar av det. Både att få till själva kortet men också att jag klarar av att pyssla med nacken som den är. Saknar verkligen att få göra lite mer kreativa saker än att bara klaga över värk och sitta framför tv och dator...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela