småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Så kan det gå

Publicerad 2012-11-20 22:40:16 i Allmänt,

Blir inte alltid som man tänkt sig när man har småbarn. Jag vet ju det. Borde vara van vid det här laget tycker jag. Men inte då, lika förvirrad och förvånad varje gång, märkligt.
Idag hade jag bestämt traff med bästa väninnan, en heldag med pyssel och surr. Orecis vad jag behövde. Men var killarna tillräckligt friska för skolan när de vaknade? Nää, inte då! 
Alltså var det en barn krigszon här hemma istället för en kompis mys dag. Tack då.
Jag vet, inte någons fel, absolut inte monstrens barnens. Men ändå. Liiite besviken blev jag när jag var tvungen att ställa in, och det var väninnan också. :-( Var inte alls lika svårt och ledsamt att ställa in träningen. Märkligt det med (hi hi) Nåja, jag tog en timmes promenad så totalt soffläge var det ju inte. 
 
Och kompisträffen bokades om till i morgon! Härligt med flexibla kompisar!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela