småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Onsdag

Publicerad 2012-11-07 20:05:33 i Allmänt,

Mycket att tänka på just nu, mindre med bloggande dock. kommer säkert igång när det lugnat ner sig lite. Imorgon blir det en tripp till smärtrehab för mig. Hela dan är uppbokad - utom ett par timmar mitt över dan, får se hur jag löser det. Kanske blir en tur på stan, känns det som väldigt lång tid så kanske jag till o med hinner hem, har 30 min bilresa enkel väg så jag får se.
 
Storebror har inte varit riktigt pigg förrän nu så han har varit hemma men ska tillbaka på skolan imorgon, lillebror och maken blir nog hemma resten av veckan med förkylningar. Själv har jag klarat mig hittills. Peppar peppar...
 
Nervör inför morgondagen men det blir nog bra.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela