småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Måndag

Publicerad 2012-11-05 09:53:53 i Allmänt,

Måndag, äntligen! 
Ny vecka, nya möjligheter!
 
Jag har varit ledig måndagar i snart 10 år så jag kan inte säga att jag direkt har nåt emot dem. Oftast är det en lugn dag då jag har lite egentid med make och barn på sina håll och jag ledig hemma. Rätt så skönt.
Nu ahr jag ju varit sjukskriven i 10 månader och då har måndagar förlorat något av sin charm, det ska medges. Och när jag hittar nytt jobb, för det är klart att jag gör, då blir jag nog helgglad som alla andra jag med.
 
Idag är det frost ute, helvitt med andra ord trots avsaknad på snö. Så för att förgylla denna dag så tar jag en tur till frissan. Tänker slå på stort och färga på salong!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela