småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Elchocker

Publicerad 2012-11-28 11:04:00 i Allmänt,

Jo så började jag dagen strax före 8 i morse. 
var på sjukhuset och testade hur nerverna i armar och händer fungerade. Doktorn vill veta om det blivit nån påverkan efter diskbråcket eftersom jag kännerdomningar främst i lillfingrarna.
Spännande undersökning. Ett gäng elektoner sätts fast på armar och fingrar och sedan körs det elström genom dem så fingrar och hela händerna bara rycker utan att man kan kontrollera det. Otäckt som tusan. Lite ont gjorde det allt också, även om jag nästan väntat mig nåt ännu värre...
 
Svaren får jag tidigast nästa vecka. Inte för att jag känner att det är nån direkt brådska då jag inte tror att det går att göra nåt åt det om jag nu fått nån påverkan. Däremot skulle det i så fall kunna vara intressant att veta om det är bestående skador eller om det går över... hmmm.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela