småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Nattbloggning

Publicerad 2012-05-15 00:48:38 i Allmänt,

Kanske man skulle återuppliva bloggen... kanske... Vi får se hur det går, jag tänker alltid att NU, men det håller aldrig. Har varit sjukskriven sen jul för ryggvärk som var nackskott som var diskbråck som nu inte är nåt utan bara gör ont! Vi får se vad de kommer på nu. Så jag knaprar piller och lider mest. Är faktiskt på bättringsvägen, tror jag. Jag kunde inte skriva en mening på datorn för två månader sedan men nu funkar det hyfsat. En liten stund med en massa lidande efteråt, men vad ska man göra. Blir hemma till sista juni så vi får se om bloggen överlever så länge :-) Största prövningen blir nog i morgon. Får se om jag kommer på nåt att skriva då eller om det här var allt.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela