småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Vart tog sommaren vägen då?

Publicerad 2012-06-06 22:57:41 i Allmänt,

Hostar som tusan och ont i halsen som bara den. Fy! Enligt almanackan ska det minsann vara sommar nu. Jo tjena. enligt min förkylning och vädret ute så är det höst - så det så! Två dar till storebrors första avslutning i kyrkan, spännande :-) Lillebror gör sista dan för terminen hos dagmamman i morgon. Sedan har de minsann ett rejält sommar lov med helt ledigt ända tills höstterminen drar igång. Myspys!
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela