småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Uj vad röd jag är

Publicerad 2012-06-19 16:22:32 i Allmänt,

Det är blandad kompott vad gäller vädret idatg. Tur det skulle jag kunna säga. Det är faktiskt helt ok att det regnar titt som tätt idag. Då har jag inte nån större lust att vara ute några längre stunder. Vlket mina axlar är mycket tacksamma för!

Satt ute en stund igår och njöt av sommaren. Äntligen en riktig sommar dag med strålande sol och temperatur runt 20 strecket. Härligt värre.
Tyvärr visade det sig att det inte var tillräckligt varmt...
Hade det varit lite varmare så hade jag känt att jag brände mig i tid istället för som nu. Jag ser ut som en överkokt kräfta på axlar och bröstkorg. Märkligt nog så klarade sig ansiktet, alltid något. 
Sov inte många eller långa stunder i natt. 
Nästa gång det liknar sommar ute kommer jag sno barnens solkräm. Faktor 50+.
Dubbla lager :-)
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela