småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Varmt, Varmare - sommar

Publicerad 2011-06-11 14:53:29 i Allmänt,

Nu är det sommar på riktigt. Inga tvivel om saken. Jag jobbar så klart (var det nån som trodde nåt annat?) men jag har ju fönster... Klarblå himmel och strålande sol. Vad mer kan man önska en lördag i juni. (Ja, jag vet - man kan önska att man var ledig. Men jag har ett jobb i alla fall) Nu är bara frågan om maken ids fixa grillning tills jag kommer hem... Tro hur lång tid det skulle ta att anlägga en pool...?
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela