småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Pigga sjuklingar

Publicerad 2010-09-01 10:05:51 i Allmänt,

Lillebror hostar så det är hemskt att höra.
Storebror börjar bli hes.

Bägge två är och låter som att det är riktigt sjuka.
Ändå orkar de kliva upp vid 7-tiden och hålla igång. Bråka med varandra framförallt.
Att de orkar.

När jag är hälften så sjuk så ligger jag däckad. Totalt utslagen.

Tänk om man skulle ha hälften av barnens energi. Då skulle man kunna uträtta mirakel på löpande band.
Det skulle räcka med hälften av den energi de har när de är sjuka för att man skulle vara som en "energizer bunny"...Non stop aktivitet. Oj, dygnet skulle bara behöva ha hälften så många timmar. Iställer för som nu när det alltid är tidsbrist...
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela