småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Mys pys

Publicerad 2010-09-09 10:39:53 i Allmänt,

Igår kväll när jag kom ner efter att ha nattat barnen, så hade maken fixat lite överrasknings fika till oss. Det var ju lill lördag och allt.
Egna tosca päron.
Smarrigt värre




Jag fick nougat glass till - lika smarrigt det.

Tanken var att vi skulle fika päron och glass till vårt thé medans vi tittade på en film. Vi lägger barnen vid 8 så det känns lagom att se en film innan man själv styper i säng.

Vi startade dvd:n runt 21.
Kl 22 satt jag och sov i fåtöljen utan att ens luta mig tillbaks mot ryggstödet.
Vet inte hur mycket av handlingen som var filmens och hur mycket som var mina egna drömmar så här i efterhand.

22:10 låg jag i sängen och några sekunder senare sov jag som aldrig förr.
 
Kl 8 i morse ringde maken och väckte mig, jag hade inte ens ställt klockan för att kunna lämna femåringen hos dagmamman. Bad Mom!

Nåja det ordnade sig och han kom hyfsat i tid runt 9 i morse.

Jag vet inte när jag sov 10 timmar i sträck senast!
Det var helt klart före barnen. Och det lär ha varit hög feber inblandad. Det värsta var att jag fortfarande var trött när maken ringde mig i morse och jag har en sprängande huvudvärk nu.

Endera så tar det otroligt på krafterna att Vabba eller så har de små monstren skickat sina baciller rakt på mig. Tack för den i så fall...
">

Kommentarer

Postat av: Brita Skuthälla

Publicerad 2010-09-11 14:53:51

Nu orkar jag inte hålla mig längre. Måste få fråga, hur är det med lillebror? Hälsningar Brita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela