småbarnsbloggen

Jag och min familj. Make och två yrväder till grabbar!

Familjemys

Publicerad 2010-09-21 15:24:28 i Allmänt,






Nu ska jag hämta mina småkillar. Och maken är snart hemma han med.
Myspys att få vara med familjen en stund innan barnen ska sova.
Det är jag inte helt bortskämd med eftersom jag oftast kommer hem när barnen ska nattas eller till och med efter att de somnat.
Men idag hinner vi vara tillsammans en stund och mysa istället för att bara stressa killarna i säng.
Skönt!!!

Så får vi se hur lillkillen mår. Han var så himla gnällig i morse att jag faktiskt är lite orolig för hur han mår. Det kan mycket väl vara en flunsa till på gång.
Småbarn innebär en hel massa vab och ingen lov till att vara sjuk själv.
På så sätt kommer det att vara skönt när de blir så stora att de klarar av att vara hemma själva när de är sjuka. Men det är nog 7-8 år bort. Än så länge är de mina småskitar.
">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Småbarnsmamman

Jag är en tvåbarnsmamma med många järn i elden. Vissa saker delar jag villigt med mig av till er alla, andra håller jag för mig själv... Just nu är det mycket som händer med minsta killen sjuk i kronisk ITP och ett hus som renoveras för fullt. Lägg till ett heltids jobb, make och bonusgrabb så börjar vi närma oss vardagen.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela